diumenge, 11 de juny del 2023

 Publicació 75

La ponència al Museu de Terrassa sobre el vidre de Cervelló

Aquest passat dijous, dia 1 de juny de 2023, el Grup de Recerca de Cervelló va anar al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica a Terrassa per a participar en les jornades sobre el Patrimoni i indústria del vidre a Catalunya.
Com que juntament amb l’Èric Gómez Aznar, vaig tenir el goig de poder-hi col•laborar, tot fent una dissertació sobre la vida laboral i empresarial del vidre de Cervelló, he volgut publicar la meva ponència a fi de donar-la a conèixer als nostres seguidors dels treballs d’història que sovint anem publicant.
Per tant, gràcies a la benvolença dels responsables del Grup de Recerca de Cervelló, que van comptar amb la meva persona, em plau presentar-vos aquest informe de la història del vidre a Cervelló, que vaig exposar al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.


* * * *

VEURE-HO EN PDF